پرسنال برندينگ چيست؟

نكاتي درباره پرسنال برندينگ

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

پرسنال برندينگ چيست؟

۶ بازديد

مارك تجاري

مارك تجاري يك دارايي براي سازمان است ، اما كاركنان برند (اعم از برند شخصي يا توسعه برند شخصي) براي موفقيت در يك تجارت شخصي بسيار مهم هستند. به سختي كارمندان مارك دار ، مردم قادر به كسب درآمد نيستند. معمار ، طراح ، دكتر ، معلم و مشاور معمولاً تجارت مستقل خود را دارند. تمام اعتبار و انتظارات او در بازار ناشي از تيم و سازمان نيست ، بلكه فقط از اعتبار خودش ناشي مي شود. به همين دليل است كه پرسنل برند ابزاري اساسي در تجارت شخص هستند. با توسعه فضاي آنلاين و دسترسي راحت تر به رسانه ها و مردم ، كاركنان برند بيش از هر زمان ديگري فرصت حضور در بازار را دارند. فرصت هاي يكسان در دسترس همه ، رقابت را دشوار مي كند. ما در يك زمان همه گير هستيم و رويكرد جامعه نسبت به فضاي آنلاين مثبت تر از قبل شده است.

 مارك تجاري محدود به روانشناسي است.

تعاملات رو در رو كمرنگ شده و محتواي ارائه شده توسط مارك ها و كارمندان برند اهميت فزاينده اي پيدا كرده است. متأسفانه ، بيشتر آموزش كارمندان در زمينه مارك تجاري محدود به روانشناسي است. بسياري ديگر مربوط به فروش است. مطمئناً ، پرسنل برند سازي موضوعي بين رشته اي است كه تركيبي از بازاريابي ، فروش ، مارك تجاري ، روانشناسي و زمينه هاي مرتبط با آن است. در اين مقاله ، ما قصد داريم آنچه را كه در رعايت وفاداري به محتوا واقعاً مفيد است ، در اختيارتان قرار دهيم. با ما همراه باشيد. پرسنل اين برند چه كساني هستند؟ تعاريف بسياري از اصطلاح "شخصي" وجود دارد و اساتيد بزرگ در اين زمينه اظهار نظر كرده اند. بگذاريد من برداشت خودم را از كارمندان برند به روشي بسيار بسيار ساده بيان كنم: كاركنان مارك شخصي است كه با تخصص و مهارت خاصي به جامعه خدمات ارائه مي دهد و بنابراين در جامعه تجاري براي تسخير روح رقابت مي كند. و قلب مشتري مي پردازد. در اينجا چند كلمه يا عبارت وجود دارد كه براي ما مهم هستند. اولاً ، كاركنان نشان شخص هستند و نه يك تيم يا سازمان (مانند روانشناس).

كاركنان برند داراي مهارت و تخصص هستند.

اين مهارت ممكن است يك رشته دانشگاهي نباشد. به عنوان مثال ، يك خرده فروش لوازم ورزشي مي تواند با مشاوره در مورد خريد تجهيزات متناسب با نيازهاي عمومي ، به يك تيم برند تبديل شود. در واقع ما دانشگاهي براي فروش تجهيزات ورزشي نداريم ، اما چنين نيازي در جامعه وجود دارد و برخي با اين توانايي درآمد كسب مي كنند. موضوع تجارت نيز مهم است. شما مي دانيد كه ما تأثيرگذار هستيم. ما يك سلبريتي داريم برخي از افراد به دليل فعاليتهاي طنز و سرگرم كننده مشهور مي شوند. اگرچه اين افراد مشهور مي شوند ، اما مسير آنها برند و كارمندان فروش نيست. كارمندان مارك متعلق به دنياي تجارت هستند. او يك فوتباليست و بازيگر مشهور است و جهانگردي كه داستان سفر خود را با تلفن تعريف مي كند و صدها هزار پيرو دارد ، تأثيرگذار است.

كارمندان مارك متعلق به دنياي تجارت هستند.

مشكل بعدي رقابت است. تمام تلاش مارك ها اين است كه در يك شركت محدود براي افزايش سهم بازار خود و بهبود معيارهاي نام تجاري رقابت كنند. پيشرفت در معيارهايي مانند سهم بازار ، آگاهي از برند و گي همه در يك فضاي رقابتي رخ مي دهد. به همين دليل ، مارك يا پرسنل مارك تجاري كه در مسابقه شركت نمي كنند ، عملاً ناشناخته مانده اند. دليل اين مسابقه نيز مهم است. دليل رقابت بين كاركنان برند بدست آوردن جايگاه مطلوب در ذهن و قلب مخاطبانشان است. به روانشناسان معروف اينستاگرام فكر كنيد. بررسي كنيد كه آنها چقدر سعي مي كنند خود را به عنوان بهترين در زمينه كاري خود معرفي كنند. اين مسابقه پاياني ندارد و هميشه تلاش مي شود جايگاه بهتري در قلب و ذهن مردم حاصل شود. با اين تعريف از پرسنل مارك دار ، به سوال بعدي يعني رسيدن به مفهوم پرسنل مارك دار مي رسيم. او نه جادوگر است و نه گرگ وال استريت. او شخصي است كه به طور شفاف به مردم خدمت مي كند و احتمالاً در بازار خود مشهور و محبوب است.

پرسنل مارك چيست؟

مارك شخصي يا مارك شخصي چيست؟ اكنون كه كاركنان برند (نام تجاري شخصي) را شناختيد ، صحبت در مورد كاركنان برند يا توسعه نام تجاري شخصي راحت تر است. شخص يك دارايي براي سازمان است ، اما كاركنان برند (اعم از برند شخصي يا توسعه برند شخصي) براي موفقيت در يك تجارت شخصي بسيار مهم هستند. به سختي كارمندان مارك دار ، مردم قادر به كسب درآمد نيستند. معمار ، طراح ، دكتر ، معلم و مشاور معمولاً تجارت مستقل خود را دارند. تمام اعتبار و انتظارات او در بازار ناشي از تيم و سازمان نيست ، بلكه فقط از اعتبار خودش ناشي مي شود. به همين دليل است كه پرسنل برند ابزاري اساسي در تجارت شخص هستند. با توسعه فضاي آنلاين و دسترسي راحت تر به رسانه ها و مردم ، كاركنان برند بيش از هر زمان ديگري فرصت حضور در بازار را دارند. فرصت هاي يكسان در دسترس همه ، رقابت را دشوار مي كند. ما در يك زمان همه گير هستيم و رويكرد جامعه نسبت به فضاي آنلاين مثبت تر از قبل شده است. تعاملات رو در رو كمرنگ شده و محتواي ارائه شده توسط مارك ها و كارمندان برند اهميت فزاينده اي پيدا كرده است. متأسفانه ، بيشتر آموزش كارمندان در زمينه مارك تجاري محدود به روانشناسي است. بسياري ديگر مربوط به فروش است. مطمئناً ، پرسنل برند سازي موضوعي بين رشته اي است كه تركيبي از بازاريابي ، فروش ، مارك تجاري ، روانشناسي و زمينه هاي مرتبط با آن است. در اين مقاله ، ما قصد داريم آنچه را كه در رعايت وفاداري به محتوا واقعاً مفيد است ، در اختيارتان قرار دهيم. با ما همراه باشيد. پرسنل اين برند چه كساني هستند؟ تعاريف بسياري از اصطلاح "شخصي" وجود دارد و اساتيد بزرگ در اين زمينه اظهار نظر كرده اند. بگذاريد من برداشت خودم را از كارمندان برند به روشي بسيار بسيار ساده بيان كنم: كاركنان مارك شخصي است كه با تخصص و مهارت خاصي به جامعه خدمات ارائه مي دهد و بنابراين در جامعه تجاري براي تسخير روح رقابت مي كند. و قلب مشتري مي پردازد. در اينجا چند كلمه يا عبارت وجود دارد كه براي ما مهم هستند. اولاً ، كاركنان نشان شخص هستند و نه يك تيم يا سازمان (مانند روانشناس). دوم ، كاركنان برند داراي مهارت و تخصص هستند. اين مهارت ممكن است يك رشته دانشگاهي نباشد. به عنوان مثال ، يك خرده فروش لوازم ورزشي مي تواند با مشاوره در مورد خريد تجهيزات متناسب با نيازهاي عمومي ، به يك تيم برند تبديل شود. در واقع ما دانشگاهي براي فروش تجهيزات ورزشي نداريم ، اما چنين نيازي در جامعه وجود دارد و برخي با اين توانايي درآمد كسب مي كنند. موضوع تجارت نيز مهم است. شما مي دانيد كه ما تأثيرگذار هستيم. ما يك سلبريتي داريم برخي از افراد به دليل فعاليتهاي طنز و سرگرم كننده مشهور مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.