پرسنال برندينگ يا برند سازي شخصي چيست؟

نكاتي درباره پرسنال برندينگ

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

پرسنال برندينگ يا برند سازي شخصي چيست؟

۵ بازديد

خوب بودن به تنهايي دليل موفقيت نيست

ممكن است شما افراد زيادي را بشناسيد كه داراي تحصيلات و تخصص بالايي هستند ، اما حتي نام آنها شنيده نشده است ، يا در جاي خود نيستند ، يا كمتر از حق خود دريافت مي كنند و يا حتي بيكار هستند و تعجب مي كنيد كه چرا؟ در واقع ، در دنياي امروز ، با وجود رقابت هاي فراوان در همه زمينه ها ، خوب بودن به تنهايي دليل موفقيت نيست. شما همچنين مي توانيد يكي از كساني باشيد كه مي گويند رابطه جنسي خوب مشتري خاص خود را پيدا مي كند. در حالي كه اين روزها هر مهارت و شغلي بدون ارائه محكوم به شكست است ، برند شخصي يا كاركنان برند تأكيد مي كنند كه مردم و مهارت هاي آنها ، مانند محصولات و مشاغل ، بايد معرفي شوند. بنابراين اين عبارت دقيقاً به چه معناست؟ اصلاً چه فايده اي دارد؟ ادامه مقاله را بخوانيد تا متوجه شويد كه مارك تجاري شخصي حتي از شام نيز مهمتر است.

 

مارك تجاري افراد نيز بسيار مهم است

پرسنل مارك دار در حقيقت يك قدرت نرم يا به عبارت ديگر به همان اندازه محصولات مارك دار اهميت دارند. مارك تجاري افراد نيز بسيار مهم است. همه ما مي دانيم كه داشتن يك مدرك ، تجربه يا عنوان شغلي مي تواند باعث موفقيت يك فرد شود ايده خوبي در بازار كار نيست ، اگر برندسازي يا قدرت نرم بر همه تأثير بگذارد جنبه هاي زندگي روزمره ما زيرا ديگران به ما و توانايي هاي ما اهميت مي دهند محل كار. آنچه آنها فكر مي كنند بسيار مهم است. اين مارك را مي توان به عنوان مجموعه اي از تعاريف و خاطرات مشتريان و افراد اطراف تعريف كرد كه نوع نگاه افراد اطراف شما را به شما شكل مي دهد.

 

افراد مي توانند نقش مهمي در تيم برندينگ شما داشته باشند

در حقيقت ، يك مارك تجاري مجموعه اي از ويژگي هاي منحصر به فرد خاص كسب و كار شما است و رابطه شما با اين شركت به اين معني است كه در زندگي جايي است كه حرف مردم در آن حساب مي شود. به عبارت ديگر ، آنچه مردم مي گويند نسبتاً مهم مي شود زيرا افراد مي توانند نقش مهمي در تيم برندينگ شما داشته باشند. همه ما با افرادي روبرو شده ايم كه در حرفه و حوزه كاري خود مشهور هستند و مردم آنها را به عنوان مرجع در زمينه كار و تخصص خود مي دانند. اين افراد در حرفه خود مشخص هستند و هنگامي كه افراد نام آنها را در ذهن خود مي شنوند ويژگي هاي منحصر به فرد اين افراد را تداعي مي كنند. به عنوان مثال ، شنيدن نام تجاري اپل بلافاصله ما را به ياد استيو جابز و شنيدن مايكروسافت را به ياد بيل گيتس مي اندازد.

مفهوم مارك شخصي يا مارك شخصي

اين خصوصيات منحصر به فرد را گاه مي توان در دانش و گاه در محصولات ، املاك و مستغلات و دارايي هاي اين افراد يافت. همه اين مفاهيم به مفهوم مارك شخصي يا مارك شخصي اشاره دارند. اين مقاله براي آشنايي بيشتر شما با اين مفهوم تهيه و تنظيم شده است. آيا برند شخصي از همين شهرت برخوردار نيست؟ اگرچه اين دو مفهوم همپوشاني زيادي دارند اما كاملاً از هم جدا هستند. مفهوم مارك شخصي يك پديده نوظهور است و اولين بار در مقاله اي در سال 1997 مورد استفاده قرار گرفت كه در آن بيشتر مارك هاي شخصي شامل استفاده از نام شخص براي معرفي محصولات مختلف است. به عنوان مثال ، املاك و مستغلات معروف و بزرگ مفهوم شهرت است. اين يك پديده قديمي است.

 

درك بهتر تفاوت بين شهرت و مارك شخصي

در طول سال ها ، نمونه هاي شهرت و معيارهايي كه منجر به شهرت مي شوند تغيير كرده اند ، اما افراد مشهور هميشه وجود داشته اند. افراد مشهور ، از جمله ادبيات ، مشاهير. كشيش و مذهبي ، دانشمند ، فيلسوف و ... اين افراد هميشه از اقشار و گروههايي كه در آنها يافت شده اند متمايز هستند. در برند شخصي ، مفهوم مخالف رابطه فوق است ، يعني مارك شخصي به دنبال برتري نسبت به افراد عادي است كه داراي شغل و موقعيت اجتماعي هستند. يك مثال جالب براي درك بهتر تفاوت بين شهرت و مارك شخصي مي تواند كسي باشد كه موهاي پرپشتي دارد و ديگري كه موي ديگري ندارد اما كلاه گيس براي جبران آن. اين عدم استفاده شخصي توسط ناپلئون هيل در كتاب ثروت انديشيدن و رشد براي اولين بار در برندسازي در رشد و صنعت ، توصيه هاي مهمي را به عموم ارائه مي دهد.

 

از شخصي به عنوان سكو استفاده كنيد تا خود را در موقعيت هاي بهتري قرار دهيد

وي در اين كتاب مخاطبان اين برند را جامعه اي ناشناس مي داند كه از شهرت و برند لذت مي برد. از شخصي به عنوان سكو استفاده كنيد تا خود را در موقعيت هاي بهتري قرار دهيد. هيچ چيزي كه خودتان نتواند موفقيت شما را به همراه داشته باشد. نام تجاري شخصي ناپلئون هيل فرايندي است كه در آن افراد و شخصيت ها به عنوان محصولات و محصولات مارك دار برچسب گذاري مي شوند. دقيقاً مانند فرآيند نام تجاري ، بازارياب ها سعي مي كنند كالاها ، محصولات و خدمات خود را بهم پيوند دهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.